Piata jucariilor din Romania va depasi pragul de 230 de milioane de euro, dominata de importuri

Piata jocurilor si a jucariilor din Romania va depasi, in acest an, valoarea de 230 de milioane de euro, potrivit unui studiu al agentiei de marketing Perceptum. Pana in 2020, segmentul cu cea mai spectaculoasa crestere, de aproximativ 80%, va fi cel al jucariilor de constructie (de tip Lego). Insa cota de piata a acestei categorii va ramane redusa, ponderea cea mai ridicata avand-o, in continuare, jucariile diverse (cele pentru sugari si jucariile dinamice: zmee, cercuri hoola hoop, fresbee, moristi, ceasuri, pusculite etc.), vehiculele si armele de jucarie, precum si figurinele si jucariile de plus. Jocurile video si pe computer, consolele si articolele sportive sunt exluse din aceasta categorie.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola