Alexandra Manea, Philips: romanii, mai putin predispusi in a oferi feedback

Partea de masurare a rezultatelor campaniilor, setarea de obiective si alegerea indicatorilor de performanta potriviti, dar si utilizarea unor canale sau formate din simplul motiv ca sunt in trend reprezinta cateva greseli pe care le fac digital marketerii din .ro si nu numai. Am discutat cu Alexandra Manea, Philips, pe marginea unei piete din ce in ce mai provocatoare, dar si din ce in ce mai satisfacatoare – digital marketing-ul.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola