Afacerile Etic au depasit trei milioane de euro, cu 50% mai mult decat anul anterior. Ce planuri de dezvoltare are brandul romanesc

Brandul romanesc de imbracaminte Etic, detinut de antreprenorii Ana-Maria Coman si Costin Strimbeanu, a inregistrat in 2016 o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul antrerior. Ce a dus la aceasta crestere, care sunt in continuare planurile de expansiune ale retailerului, dar si care este pozitia Etic privind criza din industria textila, aflati din interviul acordat wall-street.ro de fondatoarea brandului, Ana-Maria Coman.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola