Afacerile de familie - in pragul unei noi etape de dezvoltare

Urmatoarea generatie de antreprenori este mai constienta de semnificatia si impactul schimbarilor de pe piata si este mai pregatita pentru a le intampina decat generatia anterioara, conform studiului Deloitte NextGen 2017. Studiul Deloitte a fost efectuat in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), in randul a 268 de companii, dar anumite caracteristici se regasesc si in randul antreprenorilor locali. Un studiu adaptat pietei locale este in lucur si urmeaza a fi publicat in toamna acestui an.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola